Καταργεί το υπουργείο Παιδείας το Προεδρικό Διάταγμα 152 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που θεσπίστηκε το 2013 και φέρνει στις σχολικές τάξεις «αυτοαξιολόγηση» των σχολείων από τον σύλλογο μάλιστα των εκπαιδευτικών τους.
Με λίγα λόγια, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις των κλιμακίων του ΟΟΣΑ περί ενεργοποίησης της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στα σχολεία, το υπουργείο Παιδείας, «στυλώνει» τα πόδια και απαντάει: Οι εκπαιδευτικοί της τάξης δεν
αξιολογούνται!
Παράλληλα το υπ. Παιδείας ανοίγει το θέμα τς αξιολόγησης των ανωτέρων ιδρυμάτων της χώρας.
Οι πρώτες κυβερνήσεις του ΣΥΡΙΖΑ πάγωσαν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και τώρα όπως γράφει η εφημερίδα «Τα Νέα», ο θεσμός υποβαθμίζεται.
Το υπ. Παιδείας μάλιστα, ανακοινώνει επίσημα την κατάργηση του ΠΔ 152 αύριο Τετάρτη, όπως αναφέρει η εφημερίδα. κατά τη διάρκεια της πρότασης του για τη νέα δομή των σχολείων.
Στην πρόταση το υπουργείο δίνει αυξημένες αρμοδιότητας στον σύλλογο διδασκόντων των σχολείων και αναφέρει ότι απαιτείται η ακύρωση του θεσμικού πλαισίου της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολείων που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση τους.
Με λίγα λόγια, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις των κλιμακίων του ΟΟΣΑ περί ενεργοποίησης της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στα σχολεία, το υπουργείο Παιδείας, «στυλώνει» τα πόδια και απαντάει: Οι εκπαιδευτικοί της τάξης δεν
αξιολογούνται!
Παράλληλα το υπ. Παιδείας ανοίγει το θέμα τς αξιολόγησης των ανωτέρων ιδρυμάτων της χώρας.
Οι πρώτες κυβερνήσεις του ΣΥΡΙΖΑ πάγωσαν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και τώρα όπως γράφει η εφημερίδα «Τα Νέα», ο θεσμός υποβαθμίζεται.
Το υπ. Παιδείας μάλιστα, ανακοινώνει επίσημα την κατάργηση του ΠΔ 152 αύριο Τετάρτη, όπως αναφέρει η εφημερίδα. κατά τη διάρκεια της πρότασης του για τη νέα δομή των σχολείων.
Στην πρόταση το υπουργείο δίνει αυξημένες αρμοδιότητας στον σύλλογο διδασκόντων των σχολείων και αναφέρει ότι απαιτείται η ακύρωση του θεσμικού πλαισίου της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολείων που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση τους.