2017/11/21

Σε διαφορετικούς δρόμους θα βαδίζουν πια ο Ράφαελ Ναδάλ και ο θείος και προπονητής του, Τόνι, ύστερα από 27 έτη

Μετά την ολοκλήρωση των αγώνων στο ATP Finals Tour του Λονδίνου περάτωσαν τη συνεργασία τους.

Για το θέμα μίλησε στην El Pais ο 56χρονος τεχνικός, αναφέροντας ότι «ολοκληρώθηκε μια ευτυχισμένη περίοδος 27 χρόνων, η οποία ξεκίνησε από την πρώτη μέρα που ο τρίχρονος γιός του αδελφού μου Σεμπάστιαν πάτησε το
πόδι του για πρώτη φορά σε ένα γήπεδο τένις».

Φορτισμένος συναισθηματικά, ο Τόνι Ναδάλ συνέχισε: «Η διαδρομή αυτή τελειώνει εδώ, εγώ φεύγω από δίπλα του. Οφείλω να του αναγνωρίσω ότι χάρη στον σεβασμό και το πάθος του, κατάφερα κι εγώ να ξεπεράσω τον τρόπο που αντιλαμβάνομαι το τένις. Χάρη σε αυτόν έζησα εμπειρίες που ξεπέρασαν όλα τα όνειρά μου. Δίπλα του ταξίδεψα σε απίστευτα μέρη και γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους».

Και ο θείος του κορυφαίου τενίστα στον πλανήτη κατέληξε: «Αισθάνομαι μεγάλη αγάπη και τιμή, επειδή αυτός ο άνθρωπος με έκανε να νιώθω περισσότερο σημαντικός απ’ όσο είμαι και αξίζω».